Jeugdwerk St. Jozef

Onder de bescherming van St. Jozef worden activiteiten voor kinderen en jongeren in verschillende leeftijdscategorieën georganiseerd. De christelijke leefhoudingen en het katholieke geloof vormen hiervoor de grondslag. Kinderen en jongeren uit alle parochies, uit Nederland en Vlaanderen zijn welkom.

Het jeugdwerk St. Jozef staat onder de verantwoordelijkheid van de parochie H. Salvius in Limbricht.

Volgende activiteiten staan er gepland voor 2024

• Jongerenweekend voor jongeren van 15 t/m 19 jaar: 16 t/m 18 februari; locatie is nog niet bekend. Leiding: Stefan en Emma Bastings. Nadere informatie volgt.
  • Tienerweekend (12-18 jaar), 26 t/m 28 april: Download de folder Tienerweekend 2024
  • Zomerkampen voor jongens en meisjes (7 t/m 18 jaar) in de tijd van 15 t/m 19 juli 2024. Nadere informatie volgt. Bekijk hier de folder van vorig jaar:  Download de folder Zomerkampen 2023
  • Trektocht door de Eifel voor jongeren van 15 t/m 19 jaar: 20 t/m 25 oktober 2024. Leiding: Stefan en Emma Bastings. Nadere informatie volgt.