Romereis bisdom Roermond 2016

Het komend heilig jaar is een goede gelegenheid om zich bij de bedevaart van ons bisdom aan te sluiten en mee te gaan naar Rome. Het zou fijn zijn als velen uit ons cluster hieraan willen deelnemen.

Deze bedevaart wordt georganiseerd door de “Limburgse Bedevaarten” en vindt plaats van:

12 t/m 17 november 2016

Rome Sint Pieter

Onze bisschop, mgr. F. Wiertz, en hulpbisschop E. de Jong zullen deze reis begeleiden.

Op het programma staan een bezoek aan de vier grote basilieken; het antieke Rome; een wandeltocht door de binnenstad met bezoek van vele kerken, die nauw verbonden zijn met het leven van de heiligen. En uiteraard is er ook tijd voor een lekker ijsje.

Wij nemen deel aan de algemene audiëntie met de paus en gaan als pelgrims door de “Heilige Deur”.

• Prijs: € 839,– p.p. Toeslag 1-persoonskamer: € 150,–; kinderen t/m 16 jr.: 50% korting
  • Prijs is incl.: vliegticket; halfpension; ov-kaart in Rome; reisverzekering.
  • Wij proberen de excursies in Rome samen als parochiegroep te ondernemen.
  • Ieder gelieve zich zelf op te geven bij de Limburgse bedevaarten: tel. 043-321 5715

Nadere informatie vindt u op een folder in de kerk of op de website: Romereis Bisdom Roermond